tisdag 6 november 2012

Ruinerad..

Jag trodde att jag hade alla böcker inför delmoment tre och fyra, men ack så fel jag hade.
Det var mer än hälften som fattades, och en del av dem är svindyra verkligen... Inte riktigt okej med att jag behöver ha bland annat en bok som kostar över 400 kr ny.. Jag har jättesvårt att köpa begagnade böcker också, för jag vill inte ha böcker där någon annan har markerat det som dem tycker är bra.. Men jag hittade dock en annons på blocket som jag hoppas på.. Det stod ju i alla fall att det inte ska vara några överstrykningar i den.. Det värsta är väl dock att de måste postas till mig, och bara det kan ju gå på en hel del..

Vi är kvar i metropolen Härnösand, det börjar bli otroligt tråkigt nu. Jobbigast var när jag var helt övertygad om att det var onsdag idag när det i själva verket bara är tisdag.. Suck, det betyder att det är hela tre dagar kvar här. Jag som vill åka hem NU. 
Har ju en hel del att fixa inför dopet.. Eller ja jag har ju fortfarande en del kvar på det förra delmomentet också.. Så det är nog inga problem med att hitta saker som behövs göras när man väl kommer hem. 
Åh, tänk om man kunde få lite självdisciplin av någon?

Det ska bli skönt att komma hem för Molly också, få lite rutiner igen. Hon har nu två kvällar i rad inte somnat före halv tio, vilket märks på henne eftersom hon är grinmonstret.
Dock somnade hon tidigt ikväll, otroligt. Fast det är nog mestadels för att vi alla tre är i samma rum hela tiden och ja, jag och Jonas går ju inte direkt och lägger oss klockan åtta som Molly.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar