fredag 16 november 2012

Kan man kasta in handduken?!

Allt började igår kväll när jag pratade med mamma om saker som ska inhandlas idag inför dopet, redan då kände jag, fan jag skiter nog i det här..
Men ja det går ju inte riktigt att göra det. Jag blev så slut av alla saker som ska handlas så vi gick och la oss halv tio igår, eller ja Jonas la sig och jag la mig bredvid och var tvungen att läsa lite mer än 20 sidor i min bajsbok (Jävla Assarson..). När jag var klar med det så sov självklart Jonas och Molly hade precis somnat också. Skönt tänkte jag och skulle lägga mig och somna med.. Men icke.. Jag tror att klockan var närmare två innan jag somnade..  Självklart så vaknade Molly nästan samtidigt som jag höll på att somna, eftersom det var typ 375783020 gången hon vaknade så tröttnade jag och flyttade över henne i våran säng. Sen fick vi sova, nästan hela natten utan att vakna. När klockan ringde åtta så kände jag skjut mig, eller i alla fall kör över mig med något tungt. Men det var som vanligt bara och gå upp eftersom Molly tyckte det var tråkigt i sängen också.
Fixar lite gröt till damen (som var äcklig tydligen, fan det är verkligen jag-hatar-mat-stadiet nu) och lite te till mig själv.

Där är vi nu, eller ja strax efter det, Molly åt lite gröt och jag drack mitt te. Nu sitter i soffan och chillar. Eller Molly ligger och grejar lite med Laban och jag sitter som ett kolli känns det som. Det var längesen jag kände mig så här slut i huvudet och kroppen. Och inte kan jag ta någon förmiddagslur med Molly heller eftersom vi ska till BVC halv tolv..

Ibland har man såna dagar som man inte ens vill kliva upp ur sängen. Det känns på ett sätt ganska skönt att det inte blev någon promenad med Frida idag. Eller det kanske hade var det som behövdes för att jag ska vakna till liv?
I vilket fall ska jag läsa lite mer Assarson nu så jag blir klar med den boken någon gång, hemtenta på måndag ju. Sen ska vi som sagt till BVC sen kommer det vara ett jävla flängande eftersom det är massor som ska köpas och fixas inför söndag..

Ge mig styrka -_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar