fredag 21 september 2012

2 månader med Molly.

Livet börjar sakta men säkert ramla på plats tycker jag. Trots att det fortfarande känns lite konstigt att man inte  längre kan göra vad man vill och när man vill det.
Man vet oftare vad Molly vill när hon skriker nu, man har lärt känna henne lite mer liksom.

Vandrarhemmet i Härnösand.
Hon sover fortfarande mestadels i våran säng, mest för att det är praktiskt då hon fortfarande äter på nätterna och jag ska inte sticka under stolen att det är rätt mysigt också.

Förövrigt så åkte vi upp till min skola i Härnösand, jag, Jonas och Molly.
Jag ska opponera på en B-uppsats och göra det sista inför sommarlovet.
Jag är fortfarande rätt stolt över att jag hann få ihop B-uppsatsen i tid och att jag var väl förberedd inför opponeringen.

Annars gjorde vi inte så mycket. Vi bara mest var hemma. Jonas jobbade fortfarande lite granna innan han skulle gå på 6 veckors ledighet.




Nybadad av pappa. Pinkyfinger!

Skön sovstil på båda två.






















Molly började att le tillbaka när vi log åt henne. Och så började hon att prata, prata, prata, men mest med Jonas. Han var tydligen lite roligare än mig.


Mollys utveckling:
4 veckor: 4735 gram och 57 cm
6 veckor: 5290 gram och 59 cm



2 månaders dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar